Kao najveća stranica za profesionalno umrežavanje na svetu, LinkedIn povezuje profesionalce u industriji i pomaže onima koji aktivno traže posao da ga zapravo i – pronađu. LinkedIn predstavlja moćan kanal za uspostavljanje misaonog vođstva, postao je neizbežni deo digitalne strategije oglašivača i gotovo nepresušan izvor drugih formi sadržaja visokog kvaliteta. Kada se najsvežije statistike prikažu, LinkedIn u brojevima izgleda ovako:
LinkedIn zajednica trenutno broji preko 610 miliona članova.Mreža ima 303 miliona aktivnih mesečnih korisnika, od kojih njih 40% posećuje sajt barem jedanput u toku dana.Preko 90 miliona influensera i 63 miliona donosilaca odluka aktivno koristi LinkedIn.Čak 92% kompanija sa liste “Fortune 500” ima naloge na LinkedIn-u.Već 2013. godine je 57% kompanija imalo je stranicu kompanije LinkedIn.Skoro 46% saobraćaja na društvenim mrežama ka veb lokacijama B2B kompanije dolazi upravo sa LinkedIna.Visok procenat (97%) B2B prodavača koristi LinkedIn kao kanal za distribuciju kreiranih sadržaja.Samo 3 miliona LinkedIn korisnika svake nedelje deli sadržaj na mreži.U 2016. godini LinkedIn korisnici su mesečno objavljivali čak 130.000 postova.LinkedIn je odgovoran za 80% B2B potencijalnih privatnih medija.
Kada se govori o strukturi LinkedIn-a, najčešće postavljeno pitanje je – koliko ova mreža zapravo ima korisnika. LinkedIn je jedna od najbrže rastućih društvenih mreža. U proseku, svake sekunde svakoga dana dve osobe kreiraju nalog na ovoj platformi. LinkedIn svakoga dana vidi 172.800 novih korisnika, dok na godišnjem nivou možemo govoriti o približno 62 miliona novih korisnica i korisnika. Iz godine u godinu, mreža doživljava sve veću ekspanziju i ne postoje naznake da će se rast uskoro zaustaviti. Mesečno, LinkedIn ima 303 miliona aktivnih korisnika, od koji 40% dnevno proverava novosti na mreži. Prosečan LinkedIn korisnik tokom messeca provede oko 17 minuta na platform, a oni koji aktivno traže posao provedu i do 30 minuta dnevno na mreži. LinkedIn se smatra profesionalnom platformom koja odgovara onima koji traže ozbiljne poslove sa punim radnim, ali i za korisnike kojima su potrebni fleksibilniji radni aranžmani. Takođe, na LinkedIn-u je moguće pronaći i stručne prakse, pozive za usavržavanja i doedukaciju, što ovu mrežu čini još atraktivnijom i korisnijom.
Uzimajući kao paradigmatičan primer američko tržište, istraživanja sprovedena tokom 2019. godine pokazuju da 27% Amerikanaca koristi LinkedIn. Od ukupnog broja korisnika, njih polovina ima diplomu fakulteta, dok 45% korisnika zarađuje 75 000 dolara godišnje. Uzimajući u obzir statistike o prosečnim primanjima u SAD, ovi podaci nam govore da 69% korisnika mreže ima prihod veći od prosečne zarade. Dakle, LinkedInu Americi predstavlja profesionalnu platformu koju najčešće koriste visokoobrazovani pripadnici srednje klase, a kada govorimo o rodnoj strukturi – 44% tih korisnika čine žene.Na LinkedIn-u možete najverovatnije “naleteti” na ljude koji imaju između 25 i 34 godina, a čak 87 miliona korisnika su milenijalci. Osim milenijalaca, na LinkedIn-u možete pronaći i profile milionera, obzirom da 33% njih koristi ovu društvenu mrežu. Recimo, Bil Gejts ima više od 20 miliona pratilaca na LinkedIn-u.
I sam LinkedIn zapošljava ljude, obzirom da broji 14 000 zaposlenih sa punim radnim vremenom. Preko 20 miliona otvorenih pozicija godišnje, od kojih je 3 miliona, na žalost ostatka sveta, locirano u SAD-u. Najveći broj ponuđenih poslova dolazi iz menadžment kategorije.Ova društvena mreža ne doživljava samo kvantitativni, već i kvalitativni razvoj. Inovacije na početnoj stranici, mogućnost postavljanja videa i dostupnost LinkedIn-a na 24 svetska jezika, samo su neki od načina na koje LinkedIn tim pokušava da zainteresuje i zadrži svoje korisnike. A kada je reč o planovima za budućnost, generalni direktor LinkedIn-a je poprilično skroman – konačni cilj je da svaki stanovnik sveta otvori svoj LinkedIn profil.