Kako izgledaju poslovi #za5?

Tokom decembra održana su predstavljanja tri zanimanja: PR, marketing i digital za srednjoškolce u okvoru projekta “Budućnost za 5“.

PR – Pravi poslovi iz oblasti komnikacija #za5 su se održali u petak, 09. decembra u Impact Hubu.

PR, skraćeno od Public Relations, jedno od trenutno najpopularnijih zanimanja u svetu, ali i u našoj zemlji. Kod nas se ova oblast zove i odnosi s javnošću i veoma je rasprostranjena u svim delatnostima i u skoro svakoj kompaniji. Ovu interesantnu temu srednjoškolcima i srednjoškolkama predstavile su:

Marija Beslać, Communications and CSR manager u kompaniji „Nordeus“
Milica Stefanović, Senior Public Affairs and Communications Manager Serbia, Macedonia, Montenegro u kompaniji „Coca-Cola“
Natalija Racković, General Manager agencije „V+O Communication“
Marina Ugrinić, Communication Manager nevladine organizacije „Centar E8“

MARKETING – kreativno i ozbiljno zanimanje #za5

Nije neuobičajeno da danas mnogi ljudi koji se ne bave ovim zanimanjem poistovećuju marketing sa reklamama. Međutim, to je samo jedan delić ovog zanimljivog posla koji se sastoji iz različitih oblasti, kao što su istraživanje tržišta, organizovanje događaja, upravljanje brendovima, dizajniranje i još mnogo drugih.

U petak, 16. decembar u Impact Hub-u predavanje je bilo u znaku marketinga i zanimanja koja postoje u ovoj kreativnoj delatnosti. O poslovima kojima se bave govorili su:

MARKETING MANAGEMENT – Tanja Petrović, Marketing Manager Serbia, Macedonia, Montenegro u kompaniji “Coca-Cola“
BRAND MANAGEMENT – Milan Perić, Regional Brand Manager u kompaniji “Nestle”
EVENT MANAGEMENT – Dušan Stojaković, Sustainable Development and Corporate Marketing Manager u kompaniji “Hemofarm”
GRAPHIC DESIGN – Nikola Radojičić, Graphic Designer u “Braća Burazeri”
MARKET RESEARCH – Jovana Stojanović, Research Assistant u agenciji “GfK”

Digital zanimanja #za5

O digitalnim komunikacijama se u poslednje vreme zaista puno priča i jedno je od najtraženijih zanimanja. Zvuči kao nešto veoma kreativno, zabavno i moderno. Međutim, čime se bave ti digital ljudi? zi za rukom?

U petak, 23. decembra u Impact Hubu organizovano je predavanje o digitalu. Najznačajnija imena domaćeg digitala su pojasnili popularne pozicije kao što su social media manager, blogger, web designer, digital marketing manager i UI/UX designer. Sa srednjoškolcima i srednjoškolkama su pričali:

Nemanja Đurić, Social Media Manager u kompaniji „Coca-Cola“
Una Ratković, rukovodilac odeljenja za komunikaciju kroz eksterne digitalne kanale u kompaniji „Telekom“ Srbija
Branislava Antović, vlasnica website-a Brana Divine’s World
Bojan Đuričić, Digital Experience Designer u agenciji „Vibe Network“
Nenad Ivanović, UI/UX Designer u švedskoj kompaniji „Verisec“

U januaru nas čekaju nova predstavljanja profesija!

12. januar – zanimanja iz oblasti HR
19. januar – zanimanja iz oblasti prodaje
26. januar – zanimanja iz oblasti finasije

Vidimo se u Impact Hub-u i u januaru.

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *